hocam orwi uygulaması var, tavsiye ederim
bazı kafelerde bu uygulamıyı kullanıyor.
örnek, gittiğim cafede , masaya oturuyorum, kendim sipariş veriyorum, uygulamadan hesabımı kalkmadan ödüyorum, üstelik her ödeme yaptığımda tl de topluyorum..
bilmiyorum daha uygun ve gelişmişi varmı sadece bu hoşuma gitmişti. tavsiye edeyim dedim