Dövizin eski cazibesi kalmadı, bana sorarsanız hiç cazibesi yok ya neyse.
Kripto alım satımda şimdilik vergi muhabbeti yok. Ama kısa zamanda yasa çıkacak ve vergilendirilecek. Kanunlar çıktığı andan itibaren geçerli olur, geriye işlemez. Ama belli de olmaz bkz: Geriye dönük Adsense gelirleri incelemesi
Dolar 40-45 lira olsa da küçük rakamlarda pek bir getirisi yok. Zaten merkez bankası anında müdahale ederler tekrar geri çekerler eski pozisyonuna gelir. (Diploma iptali, gözaltı sonrası döviz pozisyonuna bakmak yeterli)