Pragg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durumunu açıklayıcı bir şekilde iş yerine ihtarname göndererek savaşmaya başla. Somut attığın adım gün geldiğinde iş mahkemesinde lehine olur

Öyle saça böyle tarak hesabı

Bir avukat ile ilermen daha sağlıklı olacaktır


Çok doğru hocam dediğiniz gibi olacak muhtemelen başka yolu yok askerlik olmasa umurumda olmaz çıkar başka işe giderim zaten tazminatı yakmak istiyorlar