JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 gün işe gelme diyecek devamsız yazacaklar her gün sonra çıkış verecekler işten tazminatsız çıkarma taktiği bu ve bana uygulayacaklar pazar günü gitmediğim için.
Sana izin verdiklerinde sende git rapor al 3 gün işe gelmedin bundan dolayı çıkış veriyoruz imzala çıkış belgelerini dediklerinde raporu koy önlerine biraz üşütmüşüm 3 gündür hasta yatıyordum de kudursunlar..