podos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gizli kayıt almak biraz problemli, direk sana karşı bu şekilde konuşulurken bu konuşmayı ses kaydı alacağım de. Kaydı izin alarak almış gibi ol, bu sayede sana karşı söylemleri de azalır haklarını bildiğini de anlarlar.

Anladım teşekkür ederim