İnternetin olmadığı yıllarda da yazılım işiyle uğraşıyordum. Ticari paket programlarının modüllerini geliştiriyordum. C++ ve Pascal'da (Şimdiki Delphi) ile DOS, Windows 3.1 ve Windows 95 uyumlu çok program yazdım