Konu
İnternet Olmasaydı Ne is Yapardiniz?
22-03-2025, 22:51:59
#4
perkosan
İnternetin olmadığı yıllarda da yazılım işiyle uğraşıyordum. Ticari paket programlarının modüllerini geliştiriyordum. C++ ve Pascal'da (Şimdiki Delphi) ile DOS, Windows 3.1 ve Windows 95 uyumlu çok program yazdım