Enes42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı telefon 256 gb bende de var 2022 kayıtlı. Fiyat çok ucuz diyecektim ama detayları okuyunca anladım. Telefon işlem görmüş. Umarım değerinde satabilirsin hocam. Bende pil %87 ve pil dahil her şey orjinal ve kozmetik mükemmel. Telefonun değeri sanırım 40k ₺ civarı bu şekilde. Telefonu temiz kullanmanın değerini anladım sayenizde, teşekkürler
O fiyatlara eski nesil bir telefonu satmak zor kral, kayitsizlar 16-17 bandinda geciyor, gecici kullanmak isteyen temin edebilir ama kapanma sikintisi olmayan telefon asagi yukari bu fiyattadir, ben biraz piyasa altinda isteme sebebim, nakit ihtiyacinin olmasindan kaynakli.