PHP de kullanıyorum, JS te kullanıyorum. İkisi de çok güzel diller.
WordPress gibi devasa bir gerçek var dünyada. Backendi php ile yazılmış ve yazılmaya da devam ediyor. O yüzden kullanım alanı çok fazla. Yazılımcı ihtiyacı da öyle. Şahsen ben ekmeğimi buradan kazanıyorum
PHP de kendini sürekli geliştiren bir dil. 8.4 çıktı daha yeni ve çok güzel özellikler eklediler.
Bir dile fanatiklik yapmak profesyonel bir yazılımcının yapacağı iş değil. Her dilin avantajı/dezavantajı var. Örneğin WordPress te frontendi aşırı dinamik bir eklenti yapacağım zaman PHP ile html yi render edip pure javascript ile manipülasyon yapmak işkenceden farksızdır. Fakat burada Vue veya React kullandığım zaman her şey çok daha basit hale geliyor.