Mantıklı fakat min 48Gb ram kullanıyorum şu an için pc de işlemler gayet iyi fakat after ve 3d modellemede bi tık kasılmalar başladı onları çözümlemek için işlemci ve ssd desteği oluşturmaya çalışıyorum, özellikle renderlarda rahatlatmak ve doğru işlem oluşması adına..
Dilerseniz, işlemci ve anakart yaparsınız. RAM'leri ise SSD ile birlikte anakarta ekleyebilirsiniz, 4 soket zaten 16x4 ilerleyebilirsiniz.