Forumdaki 18. Yılım bitmek üzere ama php düşmanlığı bitmiş değil

Bakın sevgili js server arkadaşlar içinde bulunduğunuz forum php
Piyasada bulunan milyonlarca ve cook çok büyük projeler wp php

Adama sorun önce kardeş ne geliştirmek istiyorsun hedefin ne ?

Server side mi
Client side mi

Tamam iyisiniz sizden büyük coder yok

Bakın size webmaster dili ile konuşuyorum
Yani frontend yok backend bilmem ne diye ayırmadan coder diyorum

La ben kocadım şu tartışma kocamadı

Kardeş ben söyleyeyim sana önce html ve css yala yut arada bootstrap kullanmayı öğrenmeyi ihmal etme sonra bir dilden giriş yap mantık aynı zaten
Her hangi bir dili öğren gerisi gelir ihtiyacına göre de kullanirsin
Araya selenium ve pyhton ekmeyi de unutma
web scraper api otomasyon vs için lazım olur.