PHP diline öldü diyenler çok komik cidden

PHP 10 yıl öncede ölmüştü, her yıl ölüp ölüp diriliyor

şuana kadar PHP ve frameworklerinin ne kadar geliştirildiğine bakmıyorsunuz sonra PHP öldü

PHP ve frameworklerinin geliştirilmesinden yana kullanım yoğunluğunun ne kadar arttığına da dikkat etmiyorsunuz, böyle yorumlar normal tabii.
Kodlama dili projeye göre seçilir, siz her projede JS Frameworkleri kullanmaya devam edin.