PHP diline öldü diyenler çok komik cidden
PHP 10 yıl öncede ölmüştü, her yıl ölüp ölüp diriliyor şuana kadar PHP ve frameworklerinin ne kadar geliştirildiğine bakmıyorsunuz sonra PHP öldü
PHP ve frameworklerinin geliştirilmesinden yana kullanım yoğunluğunun ne kadar arttığına da dikkat etmiyorsunuz, böyle yorumlar normal tabii.
Kodlama dili projeye göre seçilir, siz her projede JS Frameworkleri kullanmaya devam edin.