düzelterek burada paylaşmış olman gpt den aldığın gerçeğini değiştirmiyor hocam,
onu da yanlış düzeltmişsin zaten.
kendini burada kanıtlamaya çalışma sayın yeni r10 üyesi.. orası burası değil
seninle bilgi de yarıştırmıyorum en baştan beri kibirin ile konuşuyorsun ya ona cevabını alıyorsun sadece
Kişi kendinden bildiği için ayna görevi üstlenirmiş birisine bir şey söylerken o yüzden şaşırmıyorum söylediklerine ve düşünce yapına sen bu kadarsın fazlası olamayacaksın bu yüzdende senden daha iyilerini gördüğün anda çamur atıp ulaşamadığını mundar etme çabasındasın yani kısacası üzülüyorum sana.