SeyhanPrensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uc icin ben varim
veabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplu satın alma işine giriyorsanız sormayın derim, direkt seri eritirsiniz. MLBB elmaslarıda ekleyin peynir ekmek gibi satarız
FaLCoN_TiGeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uc fiyati iyiymiş alabiliriz.
Tummedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen alırım 😄
emirkandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uc satışını yaparsanız bende hemen alabilirim
Arkadaşlar normalde satışını yapmıyorum bir kereliğine mahsus sadece R10’a özel toplu alımlar için böyle bir kampanya yapacağım.