Toplu satın alma işine giriyorsanız sormayın derim, direkt seri eritirsiniz. MLBB elmaslarıda ekleyin peynir ekmek gibi satarız
Uc fiyati iyiymiş alabiliriz.
Uc satışını yaparsanız bende hemen alabilirim
Arkadaşlar normalde satışını yapmıyorum bir kereliğine mahsus sadece R10a özel toplu alımlar için böyle bir kampanya yapacağım.