semaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sorun var özellikle fotoğraflar çok geç gidiyor
Vpnle çözülüyor fakat bu sefer r10 a giremiyoruz
Ben vpnle giriş saglayabiliyorum