ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler Semih hocam, hayrattaki çay için tşkler @cagoline;



İstanbul sıkıntılı..
Afiyet olsun 🍵 @cagoline; İzmir'de misafir olarak bekliyoruz.