kazançlarımı realize ettiğimde altın/ons fiyat ne olursa olsun sürekli fiziki altın alıyorum.

kar elde etmek değil korunmak ilerleyen günlerde nakitten daha değerli olduğunu düşünerek böyle yapıyorum