dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😄 Sitelere elveda diyor ya çok zekisin,


Adam AI ile nasıl para kazanacak bunu düşündün mü bir arama motoru olarak, abonelik yaparsa kaç kişi kullanacak 😄


Siteler olmazsa Google ayakta duramaz , adwords diye birşey var , hiç Google ekmeğine taş sürer mi,
Başka şansı yok. Ya yok olacak ya ayak uyduracak. Oda yavaş yavaş ayak uyduruyor. Görüldüğü üzere.

Reklam meselesi sıkıntı değil , arama yapılıyor sonuçta , yine aranan içeriğe göre reklam gösterir.

Ama googleden hit alma amaçlı site yapılmaz artık.