😄 Sitelere elveda diyor ya çok zekisin,
Adam AI ile nasıl para kazanacak bunu düşündün mü bir arama motoru olarak, abonelik yaparsa kaç kişi kullanacak 😄
Siteler olmazsa Google ayakta duramaz , adwords diye birşey var , hiç Google ekmeğine taş sürer mi,
Başka şansı yok. Ya yok olacak ya ayak uyduracak. Oda yavaş yavaş ayak uyduruyor. Görüldüğü üzere.
Reklam meselesi sıkıntı değil , arama yapılıyor sonuçta , yine aranan içeriğe göre reklam gösterir.
Ama googleden hit alma amaçlı site yapılmaz artık.