rafygraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verileri zaten sitelerden çekmiyor mu ki hocam yoksa hepsini hafızasına alıp siteleri hiçliğe mi terk ettiler çok büyük haksızlık olur
daha fazla veriye ulaşılamayacağı için yapay zeka düşünmesini sağlayacaklar