cgrmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onda ne varmışki. öğrenci bilgi sistemini öğrencinin birisine bitirme ödevi olarak yaptırıp kullanıp. öğrencinin deneyimsizliğinden dolayı kalan açıklar yüzünden yıllarca bilenlerin girip kendi notlarını istediği gibi değiştirerek öğrencilerin mezun olduğu üniversiteler var.
Nerden mi biliyorum bizzat şahit oldum
ben de gördüm