Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurumsal bir firma veya üniversite sayfasında görmem diye düşünüyordum hazır kod ama boş takıntı sanırım
Bende üniversitede çalıştım, kurumsal iletişimde böyle takılıntı olanlar var, biz üniversiteyiz, en iyisi en güzeli bizde olmalı diyip diyip bütçeyi harman savuran çok kişi var. Benim olayım zaman ve bütçe israfını korumaktı, eğer bir şey yapılacaksa bunu daha önce yapan nasıl yapmış, yapan kişi kod paylaşmış mı, telif hakkı var mı veya lisans ücreti ne kadar... Öncelik zaman israfını korumak, üniversitede bir şeyyapıldığında en az 3 4 farklı kişinin onayından geçmesi lazım, maillere cevap gelme durumu uzayabiliyor. Basit bir renk değişimi onayı için bile bir gün bekleyebilirsin. Şimdi o gördüğün şeyi sıfırda yapsa kafadan bir iki gün boşa gidebilir, dediğim gibi zaman önemli. Bir önemi var mı yani kullanıcı olarak beklenti bir kurumun özel tasarıma sahip olmasını beklemek tamamen gereksiz bir tutum bence. Burada amaç kurum/kişi yaptığı şey ile istenileni karşılıyor mu, kullanıcıya güzel ve kafa karıştırmayan kullanıcı deneyimi sağlıyor mu bunlar önemli.