arkadaşlar 1 aydır kullanıyorum. 1 domainim var. domaini sunucuma bağladım ancak sürekli dns hatası alıyorum.
ömrümde bu kadar saçma ve sorunlu bir domain kayıt firması görmedim..
siz kullanıyor musunuz? tecrübeleriniz nasıl?