rafygraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verileri zaten sitelerden çekmiyor mu ki hocam yoksa hepsini hafızasına alıp siteleri hiçliğe mi terk ettiler çok büyük haksızlık olur
ChatGPT verileri sitelerden ve kullanıcıdan çekiyor ama kimseye faydası yok yani tabii ki kullanım olarak faydalanıyoruz ama bu sisteme katkı sağlayanları hiçe sayıyor aynı durum artık Google için de geçerli zaten bu sistemi deniyordu aramalarda üste ve sağda artık tamamen bu sisteme geçecekler belli ki