KAYSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wisecp yi öneririm ve panel için @vHost; Hocamın panelini öneririm kendisinin konu linkini aşağıya bırakıyorum ilgilenirseniz.
Konu linki
kendiniz kullanıyor musunuz ?