Hetzner Cloud yönetimi için WiseCP mi yoksa WHMCS mi daha mantıklı olur, ona karar veremedim. İkisini de kullanabilirim ama hangisi daha iyi iş görür, emin değilim.
Bir de aklıma takılan bir şey var. Diyelim ki Hetzner’i WiseCP üzerinden kullanmaya başladım ve Hetzner’de bir hesap açtım. Buraya kadar sorun yok. Ama merak ettiğim şu:
Hetzner hesabımda önceden bakiye olması gerekiyor mu, yoksa müşteri benim sitemden ödeme yaptığında o para otomatik olarak Hetzner’e mi aktarılıyor? Eğer direkt bir ödeme bağlantısı yoksa, nasıl bir sistem kurmak daha mantıklı olur?