8 yıldır Güzel Hosting müşterisiyim. İletişimi çok iyi ama keşke her şey iletişim olsa. İki ay önce gofasthost'ta sitelerde hiçbir sorun yoktu ve siteler canavar gibi çalışıyordu. Güzel Hosting'e geçtiğimizden üç saat sonra yavaşlık başladı. VDS sunucu kullanıyoruz ve en yüksek Private Cloud 4 paket. Ama toplam trafik 5K tekil ziyaretçi bile değilken, SSD 120 GB iken, sitelerdeki yavaşlıktan hiçbir işlem yapamaz hale geldik. 15 saniye...
Litespeed'e geçtik ek ücret ile. Sanki az para vermişiz gibi. Litespeed sonrası cache'ler sürekli şiştiği için disk alanı yetmedi. Ek olarak 50 GB disk alanı aldık, yine şişti. Sonra veritabanı hatası verdi. Cachaleri temizlediler sorun düzeldi derken, plesk panel lisans hataları nedeniyle drive'e otomatik çektiğim yedeklerin olmadığını, yedeklerin alınmadığını gördüm. Yani iki ayda bunları yaşadım. Her adıma ek ücret istediler. Ücret ödeyine sorun çözülse keşke ama yine olmadı.
Ben kötülemek için yazmıyorum çünkü yeni bir müşteri değilim, herkese de önerirdim. Belki tek bir site için başarılı ama iş büyüyünce olanlar ortada. Dört farklı yazılımcı baktı ve yavaşlık sunucu kaynaklı diyor. Yani "kaliteli, güzel, iyi" yanları var tabi ki ama bu da bir gerçek. Yüksek fiyatın karşılığını keşke alabilseydik...
Aynı şekilde sürekli erişim kesintisi oluyor. Destek talebi açtığımda da her seferinde kesinti geçtikten sonra yanıt verip "Şu an da sitenize erişim sağlanabiliyor" diye dönüş yapıyorlar. Düzenli devam eden bir problemi çözmeye dair en ufak bir çaba yok. Kesintinin olduğu anı denk getirmeye mi çalışacağız sürekli. Maalesef kesintiler siteyi oldukça olumsuz etkiliyor. Muhtemelen değiştireceğim ben de.