Hocam, konu belli b*his. Devlet incelemeye aldığında ne iş yaptığına bakmıyor. Yada yaptığı iş ne üzerine.

Kardeşiniz soğuk cüzdana ödeme alacak diyorsunuz. savcılık sorar madem normal bir işti neden faturalı banka üzerinden ödeme almadınız diye. Doğru olsa bile olmadığını düşünecekler.

Sizin kodlarınız eklenmemiş olsa bile, devletin gözünde siz o kodları değil, yasadışı kodları yazdığınız düşüncesi olur. o kodları da olayı olayı kılıfına uydurmak için yaptığınız kabul edilir.