kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işi çok detaylı anlatan YouTube kanalları var. Baskı için filament kullanılıyor. Bu filamentleri nereden alabilirsin, ucuz filamentle ne sonuç alırsın, orta düzey filamentle ne sonuç alırsın, cihaz nasıl kullanılır gibi ayrıntıları çok detaylı şekilde anlatan YouTube kanallarını inceleyebilirsin. Cihaz bazen BİM’e bile geliyor. O markayı vermemin sebebi normal bir 3D yazıcıdan 10 kat daha hızlıymış.

Biraz karışık bir cümle olacak ama ihtiyacı olana ihtiyacını satarsan, ihtiyacı olanın ihtiyacı olursun. Bu da sana düzenli kazanç sağlar. “Ben nasıl çizip çıktı alacağım?” dersen, çizmeden tarayıcı ile tarayıp detayları düzenleyerek çıktı alabiliyorsun. Ben biraz araştırmıştım, gerisi sende.
Bende bahsettiğiniz YouTube kanallarına bakıyordum şimdi.. teşekkür ederim fikir için