Merhaba, hesap açılış yönteminizde bir sorun olabilir. Daha önce bununla ilgili yazılar paylaşmıştım inceleyip deneyebilirsiniz. Şuanda USD ve TL olarak otomatik faturalandırma açıyorum herhangi bir sorun yok.