hasankrtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@eneskarabey16; @dikmenofficial; kıymetli hocalarım demek istediğim kodlamaları doğru yere yerleştirmiş miyim acaba ads.txt falan oluşturmam gerekiyor mu çünkü orda ads.txt bulunamadı yazıyor
hocam çok basit bi şey iletişime geçin yardımcı olayım