knkm selamlar sosyal medyada fotoğraf paylaşmak sitiyorsan eski grit mahallesi var herkezin bir kez foto çekildiği yerdir , trilye ye gidip orda rum kasabası var orayı görüp gezebilir hediyelik eşya alabilirisn , onun dışında pek bir şey yok , ancak şehir merkezine gidersen kahvaltı için cumalıkızık köyünü tavsiye ederim.. yada piknik tarzı bir şey olacaksa dağyenice göletine gidebilir ailecek güzel bir yemek yiyebilirsiniz yıllardır bursadayım seyir tepesi vs gibi yerlere gittim , şimdi fark ettimde hiç gezmemişim.... şehir dışını bırakıp kendi şehrimi gezmem lazım

)