KORAYGT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DSG söylemleri çok klişe bizde 2015 Tiguan vardı hiçbir sorunda çıkarmadı. İnternet klişesinden ibaret veya arabayı çok hor kullananların çıkardığı birşey
bende dsg kullanıyorum. Ww tayron çıkardı onu da araştırdım lansman fiyatı çekici aslında ama boş paket fiyatı reklamda çıkan