Max 1.8m araç bakıyorum.
Belki 1850 filan zorlayabilirim. Tavsiyeniz ne olurdu? Genellikle şehir içi kullanıyorum. Hibrit daha mantıklı ama vergisi vs kurtarır mı yılda

yeni aracı 2. El alacağım 21-22 model vs duruma göre. Benim aklımdakiler;

⏺ tuscon 2021 elit Plus dizel (partikül filtre şehir içi kullanımda sıkıntı) , 4x4 şikayetvarda çok gazla şikayet görüyorum.
⏺ Corolla cross hibrit ( içi demode duruyor), ful paket
⏺ Honda hrv ehev hibrit ful paket

hibritlerde yılı daha genç düşünüyorum. Sonuçta hibrit batarya 8-10 yıl ömür var. 10 yıl sonunda değişim gerekecek.

tuscon da çok şikayet görüyorum gerçi, bende leon var otomatik, araçta hiçbir sıkıntı yok 160.000 görmeme rağmen sadece modeli yükseltmek için satıyorum.
Siz bunlardan birini kullandınız mı?