Herkese selamlar,
Malesef iyi niyetten bir arkadaşa backlink yaptırdım (Kendisini suçlamıyorum tamamen benim iyi niyetim, öğrenciyim vs dediği için direk güvendim).
Daha sonrasında web sitesi deli gibi spam saldırısına maruz kaldı. Öyle ki google recaptcha koyduğum iletişim formunu bile aşıyor spamlar.
Şimdi web sitesi dışardaki bazı kullanıcılara kimlik avı girişimi uyarısı da vermeye başladı. Direkt sıfırdan temiz kurulum yapsam düzeleceğini de sanmıyorum.
Sizce temizden kurulum yaparak en başından spamlar için önlem alabilme şansım var mı? Yoksa bu spamların baş ağrısını çekmeye değmez mi?