hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emniyetten. Zam gelmiş olabilir. Ya da sonunu da kendiniz seçiyorsanız o arttırıyordur.
hocam direkt emniyet müdürlüğüne girip konuşmak yetiyor mu?

Ben plakacılara sordurttum