BMedyaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşme ahmet'im düşme kanka saka bir yana trendyol veya yemeksepeti yaparsın ama artık paket yoğunluğu fazla yok onlardada ekspress bak bence evrak işine
bahsettiğiniz evrak taşıma sanırım. o nasıl oluyor hocam