Bugrahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İdeasoft tarafından 5. lisansımı aldım, Premium Plus kullanıyorum.

Gayet memnunum. Entegrasyon tarafında kendi bünyelerine kattıkları Sopyo ile çalışıyorlar. Entegrasyon süreci çok kısa sürdü. Aynı şekilde Pazaryerleri ile olan entegrasyon da gayet verimli.

Tavsiye edebilirim.
fiyatları yarı yarıya neredeyse. Bi inceleyeceğim. Temalarına bakmak lazım cart kısmı hatırlatma modülü vs. Teşekkürler