WxTimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık hocam hoş görünüyor fakat mobilde navbar açıldığında kapanmıyor sanırsam iyi satışlar dilerim
teşşekür ederim geri bildirim için hocam, ufak tefek hataları mevcut düzenliyorum.