Merhabalar, arkadaşımızın konularını incelerseniz daha sonra yorumunuzu editlersiniz diye düşünüyorum herkes kendi ekmeğini ve nasibini yer bu hayırlı ay içinde özellikle hiç gereği yok hocam iyi geceler.
Hiç böyle bir yorum beklemiyordum zaten. Bir kişinin kendince bir şeyler geliştirip "o kodları" belli bir ücret ile satmak istemesi nasıl bir dini kullanmak oluyor anlamış değilim. Bir de üstüne ben size ücretsiz bir şekilde yaparım denilerek üstünlük kuruluyor. Ücretsiz talep eden olursa uğraşmayacakları da kesin. Amaç heves kırmak ve kalp kırmak. Saygılarımla...