Kimsenin alacağını sanmıyorum dinleyen olursa botu telegramina kurarım ücretsiz dini bu işlere karıştırmayalım
Merhabalar, arkadaşımızın konularını incelerseniz daha sonra yorumunuzu editlersiniz diye düşünüyorum herkes kendi ekmeğini ve nasibini yer bu hayırlı ay içinde özellikle hiç gereği yok hocam iyi geceler.