hocam normal köpüklü yapmıyor ama sade köpüksüz kahve yapıyor, ben sadece kullandığım ve menmun kanldığım makineyi tavsiye ettim. illa köpüklü türk kahvesi derseniz malesef.
körüm ya ben okumasını bilmiyorumya rasgele yazdımya. bi sen biliyorsun. buşekilde egonumı tatmin ediyon napıyon..
uyarın için saol menmun kaldığım ürünü tavsiye ettim.
Niye okumasını bilmeyen veya kör gibi davranıyorsun o zaman ego tatmini değil de senin kendini ön plana atmanı gerektirecek bir durum yok, Türk kahvesi makinası istemiş arkadaş gayet açık nesi anlaşılmadı bunun? Türk kahvesi, Filtre kahve ve Espresso makinaları 3'e ayrılır. Demek ki ya okuman yazman yok ya körsün o halde senin argümana göre. Ya da uykun gelmiş. Bide çocukça tavırlar. Bide alıntı yapmış şımarık şımarık.