Gayet iyi. Logo altındaki çok satanlar muhtemelen oraya ürün isimlerini ve çok satanlar yada sizin için tercih ettiklerimiz panelden müşteri ne isterse yazabilmeli.
Üst kısım işlevsellik güzel ama renkleme ve kurumsallik biraz daha dokunulmali.
Sepete ekle olayı sadece kasaya bağlamak isteyenler de göster gizle yapilabilir.
Gerisi gayet iyi duruyor
haklısınız hocam tasarım tarafım biraz zayıf üzerine düşüyorum dikkate alacağım