Kendi aracimizla gittik bı yere kadar sonrasında mecbur servis kullanmanız gerekiyor arabanızla gidemiyorsunuz. Doğuş grubuna ait orası kendi servisleri var baya pahalı geldi bana bikac yıl oldu gideli.