Merhabalar, E-ticaret yapan arkadaşlara tecrübelerine dayanarak sormak istiyorum hepinizde aşırı bir gerileme var mı ?

İşi yeni kuran, yada yeni satış yapmaya başlayan arkadaşlarda yorum yapınca durum net anlaşılmıyor. Hemen hemen her sektörde yüksek azalma var mı ?

Anketi yanıtlamanız yeterlidir.