Bhtyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aileden aileye değişir maddi durum doğrudur. Ben de bir depremzedeyim ama hocam açıkçası iki yıldan fazla olmuş. İnsan az çok düzen kurmuş olmalı. Kesinlikle yanlış anlamayın yadırgamıyorum. Depremi Hatay'da yaşamış; evini kaybetmiş ve konteyner de yaşayan biri olarak söylüyorum.

Allah yardımcınız olsun.
Hocam bende bir deprem zedeyim Kahramanmaraş’ta şimdi şimdi toplarlanmaya başladık