Aileden aileye değişir maddi durum doğrudur. Ben de bir depremzedeyim ama hocam açıkçası iki yıldan fazla olmuş. İnsan az çok düzen kurmuş olmalı. Kesinlikle yanlış anlamayın yadırgamıyorum. Depremi Hatay'da yaşamış; evini kaybetmiş ve konteyner de yaşayan biri olarak söylüyorum.
Allah yardımcınız olsun.
Hocam bende bir deprem zedeyim Kahramanmaraşta şimdi şimdi toplarlanmaya başladık