Bilgi için teşekkürler hocam
Rica ederim, faydam olursa çok sevinirim.
genelde antidepresanlarımı içki ile içiyorum. gündüz ilaçlarımı bira veya kokteyl ile gece ilacımı şarap veya viski ile tüketmek bende daha etkili oluyormesela. ayrıca yukarıdaki arkadaşın dediğine bakmayın ilacınızı kendi başınıza asla bırakmayın. bazen ilaç olmadan olmuyor. biz de keyfimizden ya da sorunlarla yüzleşmek zor geldiği için değil, gerektiği için ilaç kullanıyoruz. uyku ilacınızı içmeyi unutmayın. sağlıklı günler
Dediğiniz gibi evet doğru, ama uyku ilacım yok.
Sizin de içki şaka gibi, suyla içseniz belki çok daha etkili olur. Siz bilirsiniz. Muhtemelen öyle olur zaten. Ben hiç içmem.