Cümleten iyi çalışmalar, iyi ramazanlar arkadaşlar.

4 ay evvel Antalya’da bulunan dükkanımı bir kadına devrettim. Kadın 1 hafta boyunca yalvardı yakardı çocuklarıyla geldi, farklı bir sektörde battım ettim dedi burası benim hayatımın dönüm noktası olabilir dedi kocam cezaevinde dedi biz de iyi niyetle tamam dedik. Önden parayı aldık fakat 100 bin tl’lik kısmını 1 ay sonra verebileceğini belirtti tamam dedik, senet de yaptık. Bugün 3 ay oldu fakat kadın sürekli erteliyor, oyalıyor kısaca üstüne yatmaya çalışıyor 100 bin tl’nin.

Sürekli bize her gün hayatında ne hikmetse olumsuz şeyler olduğundan bahsediyor fakat instagram hesabına bakıyoruz yiyip,içip geziyor bu hanımefendi. İş yerini 18 yaşındaki kızına devrettik fakat senet’i bu kadına yaptık. Evet yarın ilk işim avukat’a gidip süreci başlatmak fakat tecrübeli arkadaşlardan da bilgi almak istiyorum, sürecin uzamaması ve uğraşmamak adına kadına müsamaha gösteriyordum ama s*lak yerine konmaktan artık sıkıldım. Ne yapabilirim bu durumda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum. Teşekkür ederim, herkese iyi çalışmalar.