İşlerine hakkı ile yapsalar gerçekten bu da geleneklerin devam etmesi benim hoşuma gider. Gel gelelim saat 2.30'da davul çalıyor namussuz. Gece gece uykumu bozuyor bir daha uyuyamıyorum. Sahurda bir daha kalkıyorum sonra bir daha uyuyamıyorum. Gündüz malak malak dolaşıyoruz..