slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam max 35 gözüküyordu bana gelen 32 imiş kapattırdım evdeki interneti magnet alırım diye
Tanımladıkları hızı değil hattın alabileceği maksimum hızın modem ayarlarında nasıl göründüğünü soruyorum. Benim altyapımda vdsl2 78 mbps hız alabileceğim gösteriyor ancak modem arayüzünden hattıma gelen değerleri kontrol ettiğim zaman maksimum aşağı akım hızı 95536 olarak görünüyor. 10 mbps paket kaybı yaşıyorum ve 82-83 mbps civarı download hızı alıyorum. Dediğim gibi modem arayüzünde dsl bilgisi ya da buna benzer bir alan vardır muhakkak. Modeme gelen gerçek hat değerleri orada yer alır. Onları kontrol etmeni öneriyorum. Oraya gelen değerleri yazabilirsen buna göre de ISS firması önerim olabilir.