ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modem arayüzünde bulunan dslbilgileri kısmında maksimum aşağı/yukarı akım gibi değerler ne durumda görsel atabilir misin?
Hocam max 35 gözüküyordu bana gelen 32 imiş kapattırdım evdeki interneti magnet alırım diye

JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turknet tavsiye ederim
Hocam altyapım yok diyorum ne türkneti