Modem arayüzünde bulunan dslbilgileri kısmında maksimum aşağı/yukarı akım gibi değerler ne durumda görsel atabilir misin?
Hocam max 35 gözüküyordu bana gelen 32 imiş kapattırdım evdeki interneti magnet alırım diye
Hocam altyapım yok diyorum ne türkneti