Konu payfix ötesini geçmiş biraz.
Bana kalırsa sadece payfix üzerinden değil hangi sistem yoğun kullanılıyor ise hepsine müdahale gelecek gibi. Çünkü haberlerde gördüğümüz kadarı ile büyük bir para trafiği var.